Serwis

Autoryzowana Stacja Obsługi Honda Krężel & Krężel wykonuje przeglądy serwisowe oraz wszelkie naprawy mechaniczne i elektryczne samochodów marki HONDA.

 

Przydatne numery telefonów:

-Umawianie wizyty serwisowej: 12 642 40 30, 514 752 567

-Przyjmowanie samochodów poza godzinami pracy serwisu (7 dni w tygodniu 24 godz. na dobę, również w nocy i w święta. Dzwonić tylko poza godzinami pracy serwisu!): 606 688 799

-Honda Assistance (W czasie trwania podstawowej gwarancji): 22 205 50 99

-Centrala Honda Polska: 22 545 7 999


Telefon ogólny: 12 648 99 48

 

e-mail: honda@krezel.pl

 
Wykonujemy przeglądy okresowe, kompleksowe oględziny przed-zakupowe, regulacje, pomiary geometrii itp.
Posiadamy najwyższej jakości sprzęt i narzędzia diagnostyczne w tym kompletną ścieżkę diagnostyczną podwozia.


Największym naszym kapitałem są jednak wysoko wykwalifikowani

mechanicy z wieloletnim doświadczeniem, którzy potrafią poradzić sobie z najbardziej skomplikowanym problemem.

 

Odstawiając samochód do przeglądu prosimy o zabranie ze sobą książki gwarancyjnej oraz o zapamiętanie przebiegu samochodu. 

 

 

W serwisie Honda Krężel & Krężel można płacić kartą płatniczą oraz BLIK

 

W Honda Krężel & Krężel istnieje możliwość płatności kartami płatniczymi wszystkich popularnych operatorów: Visa, Master Card, Diners Club jak również systemem płatności BLIK.

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz

Oferowane usługi:
-Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

-Serwis elektryczny
-Sprawdzenie przed podróżą/po zimie
-Sprawdzenie samochodu przed zakupem
-Pełen serwis opon i kół, przechowywanie opon/kół.
-Pełen Serwis klimatyzacji (uzupełnianie czynnika chłodzącego, filtry pyłkowe, ozonowanie-odkażanie)
-Kompleksowe odnowienie, polerowanie samochodu

-Naprawy blacharsko-lakiernicze
-Montaż świateł do jazdy dziennej LED lub modułów świateł dziennych

-Montaż haków holowniczych, boksów, bagażników rowerowych i na narty

-Montaż nawigacji, urządzeń multimedialnych, alarmów, systemów antykradzieżowych.

-Aktualizacja map Honda Connect oraz innych systemów nawigacyjnych

 

Przeglądy Serwisowe - ważne informacje

Regularne wykonywanie przeglądów okresowych jest niezbędne dla zapewnienia wymaganej niezawodności i trwałości samochodu oraz zachowania gwarancji producenta. Przeglądy wykonywane w odpowiednich terminach zmniejszają ilość napraw i obniżają ich koszt.

Samochód winien mieć wykonany przegląd okresowy niezwłocznie wg informacji pojawiającej się w samochodzie na wyświetlaczu wielofunkcyjnym a w samochodach bez systemu przypominania po osiągnięciu przebiegu lub okresu określonego w tabeli przeglądów. W żadnym przypadku okres pomiędzy przeglądami nie może być dłuższy niż 12 miesięcy.

 

Przygotowanie do serwisu


Przed umówieniem się na serwis prosimy przygotować:

-aktualny przebieg samochodu

-odczytany kod przeglądu (np. A, B, AB3 itp) oraz ilość pozostałych dni do wizyty. Informacja ta znajduje się na wyświetlaczu na wskaźnikach. Należy wybrać odpowiedni ekran.

-Numer VIN samochodu

 

Te informacje pozwolą na szybką i sprawną obsługę i wycenę zakresu przeglądowego. W razie problemów pracownik serwisu odczyta te dane na miejcu w serwisie.

 

Honda eVHC (electronic Vehicle Health Check)

 

 

Honda eVHC to spersonalizowana kontrola pojazdu obrazująca jego istotne elementy. Będą Państwo mogli sami ocenić podzespoły swojego pojazdu na dowolnym urządzeniu odbierającym maile bądź SMSy. To Państwo zdecydują jakie naprawy powinny być wykonane poza zgłoszonymi wcześniej przy zostawianiu auta. Autoryzacja odbywa się on-line za pomocą dedykowanego linku.

 

Sprawdzanie poziomu oleju i najważniejszych podzespołów samochodu

 

Wszystkie normalnie pracujace silniki zużywają olej, dlatego poziom oleju silnikowego musi być regularnie sprawdzany. Należy zawsze sprawdzać poziom oleju przed dłuzszą podróżą. Polecamy usługę sprawdzenia samochodu przed podróżą w Honda Krężel & Krężel. Oprócz stanu oleju sprawdzane są najważniejsze podzespoły samochodu. Umów się: 12 642 40 30 honda@krezel.pl 

Ilość zużywanego oleju zależy od sposobu prowadzenia samochodu, od warunków drogowych i klimatycznych. Zużycie oleju może dochodzić do 1 litra na 1000 km. Zużycie oleju jest zwykle wyższe w nowych silnikach. 

Kontrolę poziomu oleju wykonuje się na równym podłożu, około 3 minuty od momentu wyłączenia silnika.

 

Dedykowane koła zimowe Honda

 

BĄDŹ BEZPIECZNY PRZEZ CAŁY ROK – ZMIEŃ KOŁA NA ZIMOWE
Honda przygotowała zimową kolekcję kół, na których będziesz podróżował nie tylko bezpiecznie, ale także stylowo podczas zimowych miesięcy.

 

Kiedy należy zmienić koła na zimowe?

Poniżej 7st C zalecana jest zmiana opon na zimowe ponieważ opony letnie zaczną mieć mniejszą przyczepność.

 

Dlaczego warto stosować opony zimowe?

Opony zimowe zapewniają Ci odpowiednie prowadzenie w zakrętach oraz najkrótszą drogę hamowania.

 

Potrzebujesz kół lub opon na zimę? Nasi handlowcy udzielą wszelkiej pomocy:

Zadzwoń: 12 642 60 70 lub 600 080 868
Napisz wiadomość: honda@krezel.pl

Zapoznaj się z naszą ofertą

 

Oryginalne Akumulatory Honda

 

Oryginalne akumulatory Honda charakteryzuja się wysoką trwałością i posiadają parametry

dokładnie odpowiadające danemu modelowi Honda. Pozwala to na wieloletnią, bezproblemową eksploatację nawet w najtrudniejszych warunkach pogodowych.

 

Oryginalne akumulatory Honda objete są 3 letnią gwarancją producenta. W serwisie Honda Krężel & Krężel możecie państwo bezpłatnie sprawdzic swój akumulator za pomocą testera Honda.

 

Więcej szczegółów

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

Aktualizacja map Honda Connect i innych systemów nawigacji

 

Oferujemy usługę aktualizacji map w Państwa samochodzie. Usługa dotyczy zarówno systemu Honda Connect jak i innych systemów  np. Auto Mapa oraz systemów Honda starszych generacji.

 

 

 

 

Zapisz

Gwarancja Producenta
 

Podstawowa gwarancja producenta to 3 lata lub 100 tys. km. (co nastąpi wcześniej)

Gwarancja na powłokę lakierniczą - 3 lata

Gwarancja na korozję perforacyjną (na wylot) układu wydech. - 5 lat

Gwarancja na korozję perforacyjną (na wylot) podwozia (wybrane elementy) - 10 lat

Gwarancja na korozję perforacyjną (na wylot) nadwozia - 12 lat

Gwarancja na podzespoły układu hybrydowego- 5 lat

 

Szczegółowe warunki  gwarancji i wyłączenia dostępne są w książce gwarancyjnej danego pojazdu.

 

Warunkiem koniecznym zachowania gwarancji jest wykonywanie przeglądów serwisowych oraz corocznych przeglądów nadwozia.

 

Uwaga! Wykonywanie corocznych przeglądów nadwozia jest warunkiem niezbędnym do utrzymania 12 letniej gwarancji producenta na perforację nadwozia!

 

Regularne wykonywanie przeglądów serwisowych zmniejsza ilość potencjalnych usterek w samochodzie oraz podnosi jego wartość na rynku wtórnym. Preglądy serwisowe zapisywane są w elektronicznej historii pojazdu oraz książce serwisowej.

 

Przedłużona Gwarancja Honda Plus


Istnieje możliwość przedłużenia podstawowej gwarancji dodatkowo o 1 lub 2 lata. Limit przebiegu w obu przypadkach to 300 tys. km. Gwarancja Honda Plus obowiązuje od dnia następującego po zakończeniu podstawowej 3 letniej gwarancji producenta.  Przedłużona Gwarancja Honda Plus obejmuje najważniejsze komponenty samochodu i przypisana jest do danego pojazdu podnosząc jego wartość przy ewentualnej odsprzedaży.

 

Więcej szczegółów

 

Honda Assistance


Honda Assistance to bezpłatny program assistance, który otrzymują Państwo wraz z zakupem samochodu marki Honda na okres trwania podstawowej gwarancji producenta (3 lata/100 tys. km.). Uprawnia on Państwa do korzystania na terenie Polski oraz wybranych krajach Europy z usług pomocy drogowej oraz innych świadczeń przydatnych w razie awarii lub innego unieruchomienia samochodu, spowodowanego np. kolizją, wypadkiem, rozładowaniem akumulatora, uszkodzeniem opony, brakiem paliwa w zbiorniku pojazdu, zgubieniem lub zatrzaśnięciem kluczyków w samochodzie.

 

Honda Assistance (W czasie trwania podstawowej gwarancji): 22 205 50 99

.


Akcje Przywoławcze: Aktualizacje produktu, Kampanie bezpieczeństwa


Korzystając z poniższego linka możecie Państwo na podstawie numeru nadwozia (VIN) sprawdzić czy użytkowany przez Państwa pojazd podlega bezpłatnym akcjom przywoławczym. Akcje przywoławcze dzielą się na Kampanie Bezpieczeństwa (możliwość wystąpienia usterki potencjalnie wpływającej na bezpieczeństwo) oraz Kampanie - Aktualizacje Produktu (poprawki podnoszące ogólną jakość pojazdu). Kampanie przywoławcze wykonacie Państwo bezpłatnie w serwisie Honda Krężel & Krężel. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania kampani prosimy o kontakt z działem serwisu - tel: 12 642 40 30.

 

Sprawdź Pojazd

 

Karty Ratunkowe

 

Karta ratunkowa to przeznaczony dla ratowników arkusz informacyjny w formacie A4, który przedstawia schemat danego pojazdu z zaznaczonymi najważniejszymi dla służb miejscami wzmocnień karoserii, rozmieszczenia poduszek powietrznych, czy też pirotechnicznych napinaczy pasów bezpieczeństwa. Karta dzięki zawartych w niej informacjom, pozwala ratownikom skrócić czas akcji ratowniczej nawet o kilka minut, które mogą okazać się kluczowe dla uratowania życia. Kartę można ściągnąć, wydrukować i umieścić w samochodzie. Kliknij aby uzyskać kartę.

 

-Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

-Polityka prywatności


Instrukcje obsługi

 

Instrukcja pojazdu wydawana jest razem z pojazdem użytkownikowi w momencie zakupu. W przypadku zagubienia instrukcji lub posiadania innej wersji językowej istnieje możliwość zakupienia nowej instrukcji. W celu uzyskania informacji o cenie i dostępności prosimy o kontakt z działem części. Do sprzedawanych obecnie modeli Honda zapewnia również instrukcje w formacie PDF.

 

CRV CRV HYBRID CIVIC 5D CIVIC 4D CIVIC TYPE R CIVIC TOURER HRV JAZZ

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz