Jeśli wydarzy się Państwu szkoda komunikacyjna zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Szkody likwidujemy szybko i na najwyższym poziomie z użyciem najlepszej jakości materiałów lakierniczych i oryginalnych części blacharskich.
Kontakt:
Tel. 12 642 40 35, 514 752 567
Telefon ogólny: 12 648 99 48
e-mail: honda@krezel.pl
Przyjmowanie samochodów poza godzinami pracy serwisu (7 dni w tygodniu 24 godz. na dobę, również w nocy i w święta. Dzwonić tylko poza godzinami pracy serwisu!): +48 606 688 799
Honda Assistance (Holowanie, podstawowa pomoc; w czasie trwania podstawowej gwarancji): 22 205 50 99
Likwidacja szkód odbywa się w budynku serwisu: al. Jana Pawła II 142 Kraków.
DZIĘKI ZASTOSOWANIU ORYGINALNYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH I ODPOWIEDNIEJ TECHNOLOGII NAPRAWY KLIENT MA PEWNOŚĆ, ŻE SAMOCHÓD ZOSTANIE DOPROWADZONY DO STANU SPRZED KOLIZJI. DLATEGO WARTO NAPRAWIĆ SWÓJ SAMOCHÓD W AUTORYZOWANEJ STACJI OBSŁUGI HONDA KRĘŻEL & KRĘŻEL.
Współpracujemy ze wszystkimi firmami ubezpieczeniowymi (miedzy innymi PZU, Alianz, Ergo Hestia, Warta, Generali, Compensa, Benefia, Axa, Aviva, Link 4 i inne.) w zakresie bezgotówkowej likwidacji szkód, dzięki czemu naprawa uszkodzeń przebiega szybko i sprawnie.
Jako jedyny serwis Hondy w regionie posiadamy własną blacharnie i lakiernię na miejscu. Nie zlecamy napraw podwykonawcom. Posiadamy ponad 30 letnie doświadczenie w blacharstwie i lakiernictwie. Oględziny poszkodowe i same naprawy wykonywane są na miejscu.
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
Zapisz
ODPOWIEDNIA POLISA AC - WAŻNA INFORMACJA
Prosimy pamiętać, że w przypadku szkód komunikacyjnych likwidowanych z AC (Auto Casco) bardzo ważną kwestią jest jakość polisy zawartej przez Państwa z ubezpieczycielem. Aby zmniejszyć koszty polisy stosowane są różne obostrzenia takie jak: Udział własny w szkodzie (na przykład 500,00 zł), wariant kosztorysowy (uniemożliwia naprawę w ASO!), naprawa na zamiennikach, brak samochodu zastępczego i inne. Zastosowanie w/w obostrzeń zmniejsza koszty polisy ale z drugiej strony wiąże się z poważnymi konsekwencjami gdy nastąpi szkoda komunikacyjna i może poważnie zwiększyć koszty jej likwidacji. Najbardziej optymalnym rodzajem polisy jest wariant serwisowy (warsztatowy) i taki wariant zalecamy wykupić u ubezpieczyciela. Całkowity brak polisy AC oznacza duże ryzyko i naraża Państwa na wysokie koszty naprawy.
NASTĄPIŁA KOLIZJA / WYPADEK. CO MAM ZROBIĆ?
Ustalenie z czyjej winy nastąpiła kolizja ma wpływ na to z czyjej polisy zostanie wypłacone odszkodowanie. Notatka służbowa sporządzona przez wezwaną na miejsce policję stanowi najlepszy dowód dla towarzystwa ubezpieczeniowego.
Możliwe jest też sporządzenie wspólnego oświadczenia o kolizji.Zapraszamy do serwisu lub salonu Honda Krężel & Krężel w celu otrzymania bezpłatnego egzemplarza oświadczenia o kolizji.
ZGŁASZANIE SZKODY I OGLĘDZINY SAMOCHODU
Aby ułatwić załatwienie wszelkich formalności, szkodę mogą Państwo zgłosić na miejscu w siedzibie naszej firmy. Pozwoli to maksymalnie skrócić czas likwidacji szkody i zapewni maksimum wygody dla Państwa.
Wykwalifikowany pracownik przeprowadzi Państwa przez całą procedurę, a także (w przypadku niektórych firm ubezpieczeniowych) wykona oględziny samochodu i sporządzi dokumentację do firmy ubezpieczeniowej.
Niezbędne dokumenty:
-Dowód osobisty właściciela/właścicieli samochodu;
-Prawo jazdy osoby kierującej (jeśli samochód był w ruchu);
-W przypadku gdy samochód ma więcej niż jednego właściciela - upoważnienie współwłaścicela do likwidacji szkody przez zgłaszającego;
-W przypadku kredytu/leasingu: zgoda banku/firmy leasingowej na likwidację szkody.
-W przypadku gdy szkoda została zgłoszona wcześniej - numer szkody.
-W przypadku gdy oględziny zostały wykonane wcześniej - wycena firmy ubezpieczeniowej.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
12 642 40 37 lub na adres e-mail: honda@krezel.pl
UWAGA! NAPRAWA W AUTORYZOWANEJ STACJI OBSŁUGI POZWALA NA ZACHOWANIE GWARANCJI PRODUCENTA NA POWŁOKĘ LAKIERNICZĄ i PERFORACJĘ.
Naprawy dokonywane w naszej stacji opierają się przede wszystkim na oryginalnych częściach producenta i wykonywane są zgodnie z surowymi normami technologicznymi Hondy. Naprawy przeprowadzane są na miejscu!
-Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
-Polityka prywatności