Honda rozpoczęła nową kampanię reklamową towarzyszącą wprowadzeniu do sprzedaży popularnej Hondy CR-V z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1,6 litra.
Honda CR-V 1,6 l i-DTEC jest oferowana z napędem na dwa koła oraz z manualną skrzynią biegów, a jedną z zalet tego modelu jest niespotykane połączenie doskonałych osiągów z dobrymi parametrami ekologicznymi (119 gramów CO₂ na kilometr) i niskim zużyciem paliwa. Nowa kampania reklamowa ma na celu przełamanie stereotypów na temat SUV-ów poprzez uwypuklenie funkcjonalności modelu CR-V 1,6 l i-DTEC.
W kampanii będzie wykorzystywane hasło „An impossible, made possible" („Niemożliwe stało się możliwym"), przy czym spot reklamowy ukazuje Hondę CR-V 1,6 l i-DTEC przejeżdżającą przez serię optycznych iluzji, z których każda wydaje się być przeszkodą niemożliwą do pokonania. Następnie wszystkie iluzje zostają rozwiane, tworząc połączenie pomiędzy trikiem filmowym i pozornie niemożliwymi do osiągnięcia właściwościami modelu CR-V 1,6 l i-DTEC.
Martin Moll, dyrektor europejskiego marketingu firmy Honda Motor Europe powiedział: „Jesteśmy bardzo dumni z naszej kampanii. W modelu CR-V zawsze dążyliśmy do łączenia najlepszych cech auta osobowego i SUV-a. W przypadku wersji 1,6 l i-DTEC osiągnęliśmy idealną równowagę pomiędzy wydajnością samochodu osobowego, a funkcjonalnością i bezpieczeństwem SUV-a, oferując jednocześnie doskonałe osiągi. Najnowsza kampania celebruje ducha innowacji marki Honda, który pozwala tworzyć rewolucyjne projekty przy zastosowaniu przemyślanych rozwiązań technicznych".