Aplikacja My Honda+ zostanie zaktualizowana o uproszczone opcje subskrypcji oraz poszerzy zakres o obsługę wszystkich nowych modeli hybrydowych oraz elektrycznych
W skrócie:
-Aplikacja My Honda+ do łączności z samochodem otrzymała szereg usprawnień i udoskonaleń, które poprawiają jej komfort użytkowania, praktyczność i funkcje związane z bezpieczeństwem
-Aplikacja obsługuje teraz wszystkie nowe pojazdy marki Honda z klasycznym napędem hybrydowym, z napędem hybrydowym typu plug-in oraz elektryczne z zasilaniem akumulatorowym
-Model subskrypcji został uproszczony, aby poprawić doświadczenie użytkownika dzięki nowemu, jasno określonemu pakietowi.
Honda odświeżyła swoją zaawansowaną aplikację do łączności z samochodem po konsultacjach z właścicielami i użytkownikami
MyHonda+ obsługuje teraz całą aktualną gamę pojazdów z tradycyjnym napędem hybrydowym, hybrydowych typu plug-in i elektrycznych z zasilaniem akumulatorowym. Aplikacja umożliwia właścicielom sterowanie licznymi funkcjami pojazdu i jeszcze lepszą integrację ze swoim życiem.
Od 1 lipca 2024 r. właściciele samochodów Jazz e:HEV, Civic e:HEV, HR-V e:HEV, e:Ny1, ZR-V e:HEV oraz modelu CR-V e:HEV/ e:PHEV najnowszej generacji będą mogli korzystać z funkcji wirtualnej deski rozdzielczej, zdalnej obsługi pojazdu, lokalizatora i geofencingu, które zapewniają poczucie spokoju po opuszczeniu samochodu.
Ponadto funkcja Cyfrowego Kluczyka Hondy będzie dostępna we wszystkich modelach z wyjątkiem Jazz. Dzięki niej właściciele mogą przekształcić swojego smartfona w kluczyk i bezpiecznie udostępniać pojazd nawet pięciu innym kierowcom.
Inne funkcje odświeżonej aplikacji MyHonda+ obejmują możliwość wysyłania punktów użyteczności publicznej do nawigacji satelitarnej, tworzenia ulubionych tras, a także korzystania z aparatu w smartfonie do parowania z pojazdem.
Zmiany w aplikacji zagwarantują również bardziej terminową i dokładną aktualizację stanu pojazdu po wyłączeniu zapłonu.
Pojazdy elektryczne i hybrydowe typu plug-in otrzymają dodatkowe funkcje, w tym zdalne planowanie harmonogramu ładowania pojazdu dopasowanego do potrzeb użytkowników, a także wstępne podgrzewanie lub chłodzenie kabiny przed jazdą za pomocą układu klimatyzacji.
Modele subskrypcji
Zespół Hondy uprościł i usprawnił proces subskrypcji MyHonda+, aby ułatwić klientom zrozumienie dostępnych usług. Pakiety „Główne usługi łączności”, „Bezpieczna podróż” i „Cyfrowy Kluczyk Hondy” zostały połączone w jeden.
Będzie on dostępny bezpłatnie przez trzy lata od daty pierwszej rejestracji pojazdu, a następnie za niską miesięczną opłatą.
Nowy model umożliwia również drugim i kolejnym właścicielom bezpłatne korzystanie z funkcji aplikacji, jeśli pojazd zakupiono w ciągu trzech lat od pierwszej rejestracji pojazdu.
Wcześniej bezpłatna subskrypcja dotyczyła tylko pierwotnie zarejestrowanych właścicieli pojazdu.
Zaktualizowana wersja My Honda+ będzie dostępna dla wszystkich obecnych i nowych użytkowników od 1 lipca 2024 roku.
Obecni właściciele samochodów Jazz e:HEV, Civic e:HEV, HR-V e:HEV, ZR-V e:HEV oraz modelu CR-V e:HEV najnowszej generacji mogą umówić wizytę w lokalnej ASO, aby aktywować moduł TCU w samochodzie umożliwiający synchronizację pojazdu z aplikacją.
Nowi właściciele i potencjalni nabywcy również mogą wypróbować nowe funkcje w autoryzowanych stacjach obsługi.
Aby dowiedzieć się więcej:
Zadzwoń: 12 642 60 70 lub 600 080 868 lub 12 648 99 48
Napisz wiadomość: honda@krezel.pl
Przyjedź: Al. Jana Pawła II 142 Kraków
Odwiedź stronę: www.krezel.pl