Likwidacja Szkód

Jeśli wydarzy się Państwu szkoda komunikacyjna zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Szkody likwidujemy szybko i na najwyższym poziomie z użyciem najlepszej jakości materiałów lakierniczych i oryginalnych części blacharskich.

 

Współpracujemy ze wszystkimi firmami ubezpieczeniowymi (miedzy innymi PZU, Alianz, Hestia, Warta, Generali, Benefia i In.) w zakresie bezgotówkowej likwidacji szkód, dzięki czemu naprawa uszkodzeń przebiega szybko i sprawnie.

 
Jako jedyny serwis Hondy w regionie posiadamy własną blacharnie i lakiernię na miejscu. Nie zlecamy napraw podwykonawcom. Posiadamy ponad 30 letnie doświadczenie w blacharstwie i lakiernictwie. Oględziny poszkodowe i same naprawy wykonywane są na miejscu.

 

Na czas napraw blacharskich i lakierniczych udostępniamy naszym klientom samochody zastępcze.

Posiadamy nowoczesną flotę 8 samochodów zastępczych Civic, CRV i Jazz. Średni wiek naszych samochodów nie przekracza 3 lat.

 
Tel. 12 642 40 35
e-mail: honda@krezel.pl

 

Kierownik działu: Robert Kuczmański

 

Przyjmowanie samochodów poza godzinami pracy serwisu (7 dni w tygodniu 24 godz. na dobę, również w nocy i w święta. Dzwonić tylko poza godzinami pracy serwisu!): +48 606 688 799

 

Honda Assistance (Holowanie, podstawowa pomoc; w czasie trwania podstawowej gwarancji): 22 205 50 99

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

 

Zapisz

ODPOWIEDNIA POLISA AC - WAŻNA INFORMACJA

 

Prosimy pamiętać, że w przypadku szkód komunikacyjnych likwidowanych z AC (Auto Casco) bardzo ważną kwestią jest jakość polisy zawartej przez Państwa z ubezpieczycielem. Aby zmniejszyć koszty polisy stosowane są różne obostrzenia takie jak: Udział własny w szkodzie (na przykład 500,00 zł), wariant kosztorysowy (uniemożliwia naprawę w ASO!), naprawa na zamiennikach. Zastosowanie w/w obostrzeń zmniejsza koszty polisy ale z drugiej strony wiąże się z poważnymi konsekwencjami gdy nastąpi szkoda komunikacyjna i może poważnie zwiększyć koszty jej likwidacji. Najbardziej optymalnym rodzajem polisy jest wariant serwisowy (warsztatowy) i taki wariant zalecamy wykupić u ubezpieczyciela.

 

NASTĄPIŁA KOLIZJA / WYPADEK. CO MAM ZROBIĆ?

Ustalenie z czyjej winy nastąpiła kolizja ma wpływ na to z czyjej polisy zostanie wypłacone odszkodowanie. Notatka służbowa sporządzona przez wezwaną na miejsce policję stanowi najlepszy dowód dla towarzystwa ubezpieczeniowego.
Możliwe jest też sporządzenie wspólnego oświadczenia o kolizji.Zapraszamy do serwisu lub salonu Honda Krężel & Krężel w celu otrzymania bezpłatnego egzemplarza oświadczenia o kolizji (w dwóch kopiach).

ZGŁASZANIE SZKODY I OGLĘDZINY SAMOCHODU

Aby ułatwić załatwienie wszelkich formalności, szkodę mogą Państwo zgłosić na miejscu w siedzibie naszej firmy. Pozwoli to maksymalnie skrócić czas likwidacji szkody i zapewni maksimum wygody dla Państwa.

Wykwalifikowany pracownik przeprowadzi Państwa przez całą procedurę, a także (w przypadku niektórych firm ubezpieczeniowych) dokona oględziny samochodu.

 

Niezbędne dokumenty:

-Dowód osobisty właściciela/właścicieli samochodu;

-Prawo jazdy osoby kierującej;

-W przypadku gdy samochód ma więcej niż jednego właściciela - upoważnienie współwłaścicela do likwidacji szkody przez zgłaszającego;

-W przypadku kredytu/leasingu: zgoda banku/firmy leasingowej na likwidację szkody.

-W przypadku gdy szkoda została zgłoszona wcześniej - numer szkody.

-W przypadku gdy oględziny zostały wykonane wcześniej - wycena firmy ubezpieczeniowej.


Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu:

12 642 40 37 lub na adres e-mail: honda@krezel.pl

 
UWAGA! SAMOCHÓD NAPRAWIANY W AUTORYZOWANEJ STACJI OBSŁUGI NIE TRACI GWARANCJI PRODUCENTA NA POWŁOKĘ LAKIERNICZĄ i PERFORACJĘ.

 
Naprawy dokonywane w naszej stacji opierają się przede wszystkim na oryginalnych częściach producenta i wykonywane są zgodnie z surowymi normami technologicznymi Hondy. Naprawy przeprowadzane są na miejscu!